Fin Besök..=)

Ja... då var det ett tag sen sist.. igen då.. går ju inte att sitta här och rapportera varje dag=)  Gått lite mer än 1 vecka sen sist... vad har man hittat på då... förra helgen jobbade jag iaf... var tänkt att jag skulle ner en sväng till Härnösand och träffa en vännina... men blev ändrat... Så jag var dit i Tisdags istället... var väldigt trevligt..=) var ute och käkade och surrade på om allt mellan himmel och jord... Vi är gamla klasskompisar från förr... gick hotell&resturang tillsammans.. sist vi träffades var i höstas.. och före det var det måååånga år sen! Kändes inte som att det gått så många år... hur kul som helst att fått kontakt igen iaf... planera in en fika snart..=) Nu är det helg igen... och som sagt så har vi fin besök.. mamma min och lillsyrran är här och hälsar på... blev ju inget i påsk.. så vi firar påsk nu..=) Så just nu håller man på att fixa lite käk.. blir hemmagjorda potatis klyftor, helstekt oxfilé, pepparsås och en go sallad..=)
Och på måndag blir det kalas... ska åka och fira min brorson... Mosters sötnos..=) Liten börjar bli stor.. Fyller 1 år!




Kommentarer
Postat av: Heidi

Själv har man bott här i Härnösand i snart 2 år,men mig har du då inte haft tid att fika med...

2010-04-17 @ 20:45:42
Postat av: Sofia

Vad roligt att du bloggar! Hoppas på frekvent uppdatering ;-) En fika framöver vore inte helt fel? Ska du till Härnta nåt? Vore SÅ roligt att träffas! Kram

2010-04-22 @ 11:35:02
URL: http://mabinta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0