Home Sweet Home

Jepp.. Så är det.-. home sweet home! Kom äntligen hem igår efter ett par dagars arbete i våran huvudstad.. Har kommit underfund med nu att Stockholm är då inge stad för mig iaf.. för mycket stress och rus.. Nä tacka vet jag Norrland..=) Men var roligt att träffa Sandra iaf... Du får lära mig tunnelbanorna nästa gång!=) Men kommer nog dröja ett tag innan jag passerar länsgränsen igen.. hehe! Fredag har det gått och blivit oxå.. halva semestern gått.. har  lite mer än 2 häääärliga veckor kvar.. så go vädret kan ju hålla i sig nu tycker jag! Ikväll blir det iaf fredags mys.. med lite go middag och bättra på kolesterolet lite.... Ha en härlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: s

det är typ CF, timjan, salt o peppar sedan blanda i det du har hemma avocado, räkor, kräftstjärtar, paprika (INTE RÖD DOCK HAHA) mixa lite

2010-08-06 @ 15:35:58
URL: http://dii.blogg.se/
Postat av: gertie

Ha det så mysigt i kväll o bara njut...

2010-08-06 @ 17:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0