40 Längder!

Hejsan! Idag är jag på MYCKET bättre humör,, kan bero på att man fick sig en god natts sömn och en härlig sovmorron.. klev upp vid nio och solen lyste... hur hääärligt är inte det... längtar till våren nu... så fort solen börjar lysa lite så ploppar vårkänslorna upp i kroppen på en..=) Till och med fåglarna kvittrade så härligt idag!
Dagen började så bra så tänkte jag skulle fara in på skola en sväng... men jag kom inte så långt.. blir och plugga lite matte hemma istället!
Käkade lite frukost och begav mig ut på en liten prommis med cezze.
Mötte sedan vid lunch upp en väninna på stan.. köpte lite lunch och drog ner på simhallen, blev 40 längder idag,, känns helt okej,, har man jobbat bort helgens syndande....=)
Ringde även till frissan idag.. så imorrn kl tre ska man fixa till kalufsen lite.. =)

Nä..måste väcka gubben och ut på en kvälls promenad!


Kommentarer
Postat av: Hanne

Jasså du B! Du har blitt en bloggare? Ja på den här bloggen får man veta mer än annars. Tråkigt att du har ramlat i trappen! Hoppas du inte fått ont så här efteråt.

Kul att du skriver lite, jag ska nog lägga in lite kommentarer nu och då. :)

2010-02-11 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0