Förbannad!!

Ja.. kan man säga att jag blev idag.. och inte så lite heller... höll tämligen på att få bryt!! Alltså vad är det för polis väsende vi har i vårat land egentligen.. kan inte se skillnad på orginal delar och inte orginal... Som det säkert låter blev jag stopad idag... vanlig kontroll.. gick ju bra.. sen stoppade dom mig från att köra för dom fick för sig att dom skulle göra en besiktning på bilen.. dom tyckte mina lampor var för blå.. och påstod att det är förbjudet att eftermontera xenon lampor.. har inte ens eftermonterat något.. är volvo orginal.. suttit på sen vi köpte bilen!! Säger åt mig att öppna motorhuven,, fast jag säger att den är frusen så då jag öppnat den kan det bli svår att få igen... iaf måste jag öppna den... står 4 poliser under min huv och mummlar och pillar på lite kablar.. sen kommer dom förmodligen på sitt misstag och säger "Ähh det får vara,, du kan åka" får som jag visste inte igen motorhuven... då säger dom åt mig att jag får väl åka till ett varmgarage och tina upp den! Jo TACK! Visade iaf min irritation och hämnades...... jag blinkade inte då jag for därifrån... hehe.. och inte nog med detta.. pga av denna insident.. så fick inte jag min lunch förräns kl var närmare halv två!! Nu ska jag käka tacopaj.. ikväll ska man färga kalufsen... Ädelmahogny eller intensiv röd... vad tror ni..?

Ses O Hörs!

Kommentarer
Postat av: gertie

Rätt Birgitta bara mosa dom jävlarna. och så färga håret intensivt rött för att visa din ilska ha ha ha :/

2010-02-16 @ 17:51:34
Postat av: s

haha :) älskar när du är förbannad

2010-02-16 @ 19:13:50
URL: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0