Helg Igen då...

Jepp.. då var det helg igen...  veckorna går så otroligt fort nu tycker jag... hinner inte med så mycket... men ändå har man fullt upp..
Denna dag har ägnats åt träning,städning, rastning av hund och matlagning!
Det jag skrev häromdan att det ploppar upp vårkänslor i kroppen måste jag nog svälja nu... kallt som faaan igen!  Less man är!! Allt blir så stelt.. bilen bara skriker då man startar den! jaja,. dena månaden oxå sen ska det väl börja lätta..
Jaja inge mer att rapportera just nu.... sitter med en kopp kaffe och laddar inför en natts jobb... Såå...inge kolesterol intag denna helg..=)

Nää.. nu ska jag ut och sätta igång diesel värmaren...

Tack Och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0