Ny Kalufs...

Just det..det har man nu.. eller ny och ny... 7 cm kortare och lugg iaf.. klippte även upp det lite.. känns riktigt bra..=) klarar man sig nå månader...
Ska bara färga det oxå.. ska fixa det till veckan! Sen är man som ny...=)
Har varit och simmat nu på kvällen.. blev 1 km intensiv  simmning idag oxå...Börjar närma sitt mål..
Till veckan måste jag bege mig ut på lite shopping... fixa mig ett par nya jeans och nå överdel.. vill ha lite nya kläder till den 19-onde.. ska ut på lite party då..=) Ser så fram emot det! Ska på parken..(Kramfors) pub där då med Nick Borgen... skulle väl vara nå karaoke oxå tror jag.. Vi ses väl?...=)!!
Lite mer reklam då: 4-Mars är det Enjo kväll på parken mellan kl 19-21,, dom pratar om miljövänliga städredskap och annat miljövänligt, bjuds även på fika...Nån som vill följa med mig dit?

Nä..slappa lite och glo på dumburken..

Myys...

Kommentarer
Postat av: gertie

DET ser ut som han har det jättemysigt. ha en bra dag.

2010-02-12 @ 11:28:09
Postat av: s

trodde ja skulle få se en bild på frillan så är de en monsterhund när man scrollar ner ist :D

2010-02-13 @ 14:21:13
URL: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0