Ny Vecka...

Ja,,, då var det en ny vecka.. nya möjligheter! Igår var det söndag.. och man var ju måttligt seg... halsbränna som hette duga.. blev för mycket rött ihelgen..=) Men nu har giftet lämnat kroppen så nu är man pigg som en lärka igen...=)  Denna vecka har man lite o stå i... måste först o främst fixa en tid till bilen min...måste byta handbromsvejrar på den.. behöver även 2 nya framdäck... bara utlägg... sämsta köp man kan göra är bilköp och husköp! men men.. vad gör man!
Sen blir det träning som bara den... blod, svett och tårar! ätit en massa gotta ihelgen! Så Annica: Nu blir det hårt!!
Utöver det är det skola och arbete!
Jaja... en timmes arbete kvar sen har jag gjort mitt!

Annica: 10 dagar kvar!=)

Här är min andra 4-benta kompis


 

Kommentarer
Postat av: Annica

härligt !! jobba jobba jobba!! mera simning och mindre kilon!! go go go blod svett och tårar! hihi kram på dig

2010-02-08 @ 19:22:46
URL: http://www.divatorpets.se
Postat av: Annica

härligt !! jobba jobba jobba!! mera simning och mindre kilon!! go go go blod svett och tårar! hihi kram på dig

2010-02-08 @ 19:23:00
URL: http://www.divatorpets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0