Orörd Vecka..

Tjingeling!

Ny vecka framför oss.. ganska orörd dessutom oxå.. vad händer denna vecka då..? Ska ta och fixa min bil.. ska hyra Gör Det Själv Hallen på OkQ8.. får gubben byta handbroms vejrar åt mig.. Sen måste jag bara byta två framdäck, sen är det bara att tuta och köra..... fram till den 24-e iaf.. ska besiktiga den då... men vad jag vet borde den gå igenom! Brukar ha tur då jag 'är på besiktningen..=) Imorrn tänkte jag bege mig ut på lite shopping tror jag... Fixa mig lite nya kläder.. Jobba Onsdag och Torsdag.. Fast på  Torsdag sitter jag i möte hela dan.. förutom då jag ska ut och luncha med mamma..=) Helgen är jag ledig.. Fredag blir det party!!=)
Ja.. det var väl min vecka i korta drag.. nu ropar dammsugaren på mig...laga lite middags käk... sen blir det vila en stund.. träna till kvällen!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0