Reklam

Tjingeling! Ja.. lite mer reklam skulle nog inte skada...  för att göra det lite mer klart vad jag pratar om så var jag ut på galej igår.. var pub på parken (kramfors) eller ja.. galej o galej.. var väl hemma vid typ 12 snåret... som max var det nog ca 10 pers där!!! och hälften av dom var dyngrak!! Jäkligt trist...  Tror att det är jätte många som inte ens vetat om att Nick Borgen skulle vara där.. Skulle kunnat gjort mer reklam i tidningen! Nick Borgen gjorde iaf ett kanon jobb... bjöd verkligen på sig själv... för oss alla 10! På slutet vart han less tror jag.. då satt han vid vårat bord och surrade istället.. haha!  jaja.. som det kan bli! Blir VERKLIGEN till att ta igen detta... hörde att det skulle vara 28+ på Kramm nästa lördag.... kanske vi ses då!=)
jA... Lördag då... vad ska man hitta på idag... Ska iaf dricka upp mitt kaffe nu.. sen blir det en rask prommis med cezze.. sen får vi väl se vad dagen erbjuder! Melodifestivalen ikväll iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0