Seeeg...

Ja.. Idag var det inte lika snabba ryck på kroppen... Kom hem från jobbet imorse.. la mig.. sov till kl halv 12... orkade knappt ta mig ur sängen... helt slut!
Klev iaf upp.. drack lite kaffe och tänkte att jag blir nog pigg om jag tar en rask lång prommis med min 4-benta kompis,,,, men icke! Hur mycket jag än försökte så hade inte kroppen något att ta av... sista biten trodde jag att jag skulle falla ihop.. ville sätta mig i snö driva!
Men nu har batterierna laddats upp.. så pigg som en mört..=)
ca 12 timmars arbete kvar... sen är det heeeelg=)

Denna go unge är jag faster till..=)


Kommentarer
Postat av: s

mmoooooos unge

2010-02-04 @ 22:25:34
URL: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0