Sparlåga!

Då var det lördag kväll... har gått på sparlåga typ hela dan... blev nog för mycket kolesterol igår..=) Ramlade i källar trappen igår... (var INTE på fyllan) detta skedde på dagen... iaf så sträckte jag nog mig både lite här och där så har haft ont i både ben och nacke idag! Och vem får för sig att vi ska ut på en lång prommis då... jo min andra hälft.... drog ut mig på en 2 TIMMARS promenad!!! Han var så slut så jag fick bära han halva vägen..... hmm.. kanske lite lögn.. var kanske mig han fick bära nästan... Var bra slut då vi kom hem.... men... en bastu på det och lite soffläge en stund så vart man människa igen..
Har nyss ätit plommonspäckad fläskkarré med rotsaksgratäng och dragonsås.. så är mätt och belåten...
Sitter nu här med ett glas rött och inväntar melodifestivalen,, tror att Jessica Andersson och Salem Al Fakir går till final..

Ha en mysig lördag alla.. ska jag ha..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0