Stress!

Ja.. då var snart denna eftermiddag gjord... morron blev lite stressig... vaknade halv 11,, skulle iväg och simma halv 12... hade en orastad hund, inte ätit frukost.. och det viktigaste av allt.... hade inte fått i mig mitt morron kaffe!! blir TOKIG om jag inte får det... oxå skulle jag dessutom stressa på det.. var ingen bra förmiddag.. men men.. några snabba ryck och iväg kom jag..=) Så.. nu sitter jag här och dricker mitt morron kaffe och funderar på middag... nån som har nå förslag? Jaja.. går inte att sitta här.. äta lite, slappa lite och sen blir det att fara mot jobbet!

Har förresten blivit ombedd att göra lite reklam för parken... Nick Borgen den 19-onde.. Jag ska dit.. ska du?=)


Kommentarer
Postat av: s

får inte jorma vara inne i huset?

2010-02-04 @ 12:10:46
URL: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0