Tomt Batteri!

jaha... Onsdag.. nå dagar sen sist.. vad har hänt?... ja kanske börja med att gnälla lite då.. är sååååå förbenat less på denna kyla nu.. hela vintern varit kallt! Och RIKTIGT kallt.. ner mot -20, 30 grader! Inte normalt på en fläck.. verkligen vargavinter!!
Imorse då jag skulle fara hem från arbetet var det -30 grader!! Dieselvärmaren hade gått igång.. men bilen var ej varm.. jaha.. tänkte jag kanske den bara startat lite sent.. men nejdå.. bilen ville inte alls... HEL DÖD! Kul kl 06 på morron! Kylan har tagit så hårt så batteriet blivit heltomt.. Blev mycket krångel innan jag kom hem... Ringde till min händige karl.. som skulle komma och hjälpa mig... och vadå... då går inte våran 2-a bil heller igång! jaja.. tog ett par timmar.. men sen kom man hem till slut iaf! Nu står batteriet på laddning.
Får vara slut på det här nu... är så att jag faktiskt längtar till pollensäsongen!! Då är det illa! Sommar och sol och rom & cola i Lund..=) Skulle varit och besiktat peugeot idag oxå.. men fick ändra tiden till imorrn.

Vad händer resten av denna dagen då.. nyss dammsugat,, snart ut på en rask prommis med doggen... inte ens han vill ut.. och då tål han ändå ganska mycket! 

 Det ska vara ovanför nollan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0