1750

Jepp... det blev det idag..1750 m i bassängen.. känns skönt att kommit igång med träningen igen..=) nu ska det inte gå åt nå annat håll än neråt..=) snart sommar juh!!=) Hittat på ihelgen då... inte så mycket.. mest tagit det lugnt! Ja  i Fredags var vi i sollefteå med bilen.. hade den inne på en service.. tog vi en shopping runda i stan oxå.. eller ja..shopping o shopping.. köpte iaf nå presenter åt jormas lillsyrra... sen så köpte jag mig ett par nya skor! Mina gamla var så trasiga så sulan var nästan borta.. har aldrig gått i så trasiga skor.. kändes förjäkligt! Men kom över ett par kängor som skulle kostat 300.. nu gav jag hundra spänn för dom..  BRA skor var det oxå.. riktigt sköna! Så nu får dom hålla iaf tills man får börja använda gympadojjorna.. vilket blir SNART hoppas jag!! jaa... resten av helgen har bara varit lugn o skön... och njuutit av ledigheten.
Nu är det Måndag igen.. ny vecka.. se vad som händer för roligt..=) Lite kaffe, lite vila sen blir det en natts arbete!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är, ja simma är skönt å bra för kroppen! =)

2010-03-23 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0