Färdigt!

Ja...då var melodifestivalen över för denna gång.. vann rätt låt? många säger nej och många säger ja... är nog en sån låt som man antingen älskar eller hatar... jag tyckte iaf den var bra! jaja... vi får se i Maj hur det går i eurovision! Idag var jag på teater... biblioteksmysteriumet! Lillsyrran min som är med i en teater grupp... dom var riktigt duktiga... inte många gånger dom glömde replikerna..=)  
Efter denna föreställning så for vi till mamma på fika.. fick träffa Max lite... jäkla gooo unge!! så söt nu med sina tänder!=)
Åkte hem... hämtade pizza... sen har det varit soffläge efter det! Fick så satans ont i magen av pizzan... så fett!! Begriper inte varför jag ska äta skiten... slut med det nu! Ganska äckligt egentligen!  Annars då... jaa.... joo... var på handledarkurs tidigare i veckan... med lillebror... han har ÄNTLIGEN satt igång med sitt körkort.. så han vill övningsköra med mig...  det gick ju bra... skickade in alla papper som skulle skickas in..så nu är det bara och vänta på tillstånden... sen är det till att tuta o köra...=) iaf så hade dom en utlottning där på bilskola.. man kunde vinna en övningskörningsskylt och en extra backspegel... som handledaren kan ha på sin sida... få lite lättare att se bakåt... och jäkla flyt som han alltid har så vann han...=) Nu ska vi bara komma överens om vem spegeln ska tillhöra då vi är klara.......=)  jaa,,, det var väl allt... sköna söndag imorrn... blir väl en lång prommis...sen lite film tittande... Nä..nu blir det lite kaffe...en film... så klarar man nog dom 5 timmarna arbete som är kvar...

Lite bilder från dagen...




Kommentarer
Postat av: s

skoj med bilder!!!

2010-03-14 @ 09:12:10
URL: http://dii.blogg.se/
Postat av: gertie

jag håller med dej dom var jätte duktiga. o max är så söt....

2010-03-15 @ 13:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0