Helgen

Jaha.. då var det måndag igen då.. Och ny månad! Våren börjar närma sig..=) ja.. helgerna går såå fort! Speciellt om man har en kanon helg! skulle gärna vilja förlängt den... iaf lördagen! ja.. om man ska ta och sammanfatta  helgens äventyr lite då.. Fredag jobbade jag.. så då vart det lugnt,, lördag jobbade jag.. till 18..sen bröt helvetet lös.. hehe... då vart det party!! Hade en liten tjej fest hemma här.. var verkligen en kanon kväll.. bästa partyt på lääänge<!! Vid 22 snåret drog vi iväg på ett annat litet party och umgicks där lite innan vi drog ut på stan! Den där dejten med Captain Morgan blev verkligen hård.. hehe... jaja.. iaf så vart det för mycket av det goda... både av sprit och en hel del känslo stormar!=( Sammanfattning så var det en kväll med både glädje, tårar och ilska,, men ändå mycket skratt och mycket som väcktes till liv.... vet inte riktigt ännu om det är på gott eller ont... Söndag.... usch! vill nog inte prata om söndag... Har inte mått så dåligt på säkert 5 år!! fy fan! Ont i både kropp, knopp och hjärta! Iaf sa jag igår att nu ska då inte jag dricka på läääänge.... en god vän till mig sa "det blir nog svårt att hålla" No Way sa jag... igår! Idag är jag rädd att han kommer får rätt... haha=) Vinter festen till helgen... jag är ledig.. är du?=)
Ja.. bjuder väl på nå bilder från helgens bravader...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjoho...partybrudarna...

Gillar 1:a bilden, drick Birgitta DRICK! HAHA....äre fest så äre!

2010-03-01 @ 16:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0