Kör Vi Igen!!

Ja... måste komma på nå annat att börja mina blogg inlägg med... börjar ju jämt med Ja... eller Jaha... haha.. nu har man lite att blogga om...=)
Jaja... Torsdag.,.. slutet på veckan...  helgen kommer bli lugn.. ska infinna mig på arbete hela helgen... men känns ganska bra faktiskt..
Och det fortsätter att töa ute... våra påskliljor har börjat komma upp längs med huskanten... häääärligt=) NU har man verkligen vårkänslor...  får hoppas dom håller sig i skick.. hehe..=)
 

Nyss hemkommen från träningen... var ner på badhuset och körde nå längder... blev iaf 60 längder! Känns oxå bra att kommit igång med det igen... har väl legat på latsidan nu ett tag.. fuskat lite hit o dit.... men  nu är dom goda tiderna förbi!! 
 Nä.. nu ska jag glo vidare på antikrundan........... jaa.. jag har gått och blivit så gammal..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0