Onsdag

Onsdag... halva veckan redan gått... och den 28-onde går vi över till sommartid... går fort nu..=) hänt sen sist då... inte speciellt mycket.. varit jäkligt slö och trött hittills denna veckan... har väl funnits orsaker till det oxå.... träningen har legat på is sen i torsdags förra veckan.-.. och det KÄNNS!! men idag kom jag mig iväg och simmade iaf... så nu är man på G igen..=) Ja.... vet inte vad jag ska skriva idag.... mycket grubblerier i mig just nu..... har väl kommit in i nå  period kanske... men snart är det helg igen iaf..  Liiite party sugen är jag ju.. vinterfest i stan... men antar att det är nog sunt att vara hemma en helg och bara slappa och rå om varann,,, ha lite romantik...=)

 Nä.. nu blir det lite kvälls kaffe och lite house... så orkar man nog denna natt oxå... ses!=)

Kommentarer
Postat av: Marica

Ledsen att göra dej besviken men vinterfesten har redan varit...var helgen som var tyvärr...hahah! Kram

2010-03-04 @ 00:50:41
URL: http://liquei.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0