Sauna!

Pling Plong... dax för dagens inlägg... lördag... solen lyser och man är ledig!! häärligt!=) vad har man hittat på idag då... var ut på en riktig morron prommis med cezze... sååå härligt nu när man har solen i ansiktet..=) Riktig vitaminkick! Efter det for jag iväg på stan en sväng... handla lite! Folk till tusen där.. och avstängda gator.. så gick ju inte att köra som vanligt... är ju vinterfest i stan... höll på att bli galen!! dom hade tagit alla mina parkeringsplatser!! Fick till slut bråka med en annan bilist om en plats..... JAG VANN!=)  Kände ju lite party sug då man såg allt folk.. oxå att det är så fint väder oxå... men blir säkert kallt till kvällen.. visserligen lite varmt i kåtorna... men tänk er o sätta sig på en bajja majja då det kanske är -12,13 grader! NEJ TACK! Nä... blir nog nå glas röda och melodifestivalen hemma i varm stuga..=)  Men nu.... Blir det en sväng i bastun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men helvete vikken fin bastu, jag har ju inte varit nere å kollat på den ! AVISSSSSSSSSS!!! Shit!!!! =)

2010-03-06 @ 22:04:44
Postat av: gertie

JAG kan garantera att den är jäkligt skön att basta i....

2010-03-07 @ 10:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0