Sollefteå

Då har det gått nå dagar sen sist man rapporterade... vad har hänt.. njaa.. inte så överflödigt mycket.. I lördags var jag ju på teatern där.. söndag jobb! Måndag Och Tisdag var jag ledig.. gjorde väl inte så mycket då heller... varit väldigt sega dagar... Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 17 så man får åka hem och ha helg.. ska bli sååå skönt o vara ledig ihelgen...Se om det händer nå skoj.. har iaf inget inplanerat förutom att vi ska till sollefteå imorrn med bilen.. lämna in den på en service... så det blir iaf en dag där imorrn.. lite fika.. käka lunch nånstans.. titta på lite kläder kanske..=) Och självklart hälsa på mamma en sväng och träffa Max tax..=) Pratade med min kusin häromdan oxå... försöker locka upp han hit i sommar.... så om du läser det här så spanar jag på SJ åt dig.. *saknar*
Jaa.. det var väl det... snöar idag... LESS!! nu får det vara nog... just nu saknar jag faktiskt skåne.... men sen å andra sidan regnar det ju bara där... jaja.. lite kaffe!

Min nallebjörn..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0