Tisdag Kväll...

Jaha.. Tisdag kväll.... Vad har hänt sen sist då..inte mycket...ätit,sovit,jobbat... typ! Helgen försvann fort som vanligt... nu till helgen blir det oxå lugnt... ska jobba hela helgen! Ganska skönt det oxå ibland! ÄNTLIGEN har vi iaf fått lite plus grader på termometern.... blev rädd ett tag att det inte fanns något ovanför 0-an...  jaja... känner inte mig på humör för nå mer uppdateringar just nu... ja just ja... gick med i facebook idag.... nog den sista som gick med där känns det som...=) men tycker det verkar väldigt rörigt där... får se hur länge jag blir kvar... visserligen sa ja det om bloggandet oxå...och där fastnade jag tydligen....=)  jaja...nu ska jag glo på lite tv... 

hörs o ses!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja nu rullar vardagen på...varje dag som går är en dag närmare sommaren!!! =)

2010-03-11 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0