Ready For The Summer.... Endless Summer...=)

Ja.. som rubriken säger så är vi väl redo för den nu... den har ju nästan kommit redan oxå.. är ju såååååå underbart ute...=)
Enda negativa är att björkarna exploderar ut i blommning.. och det är inge roligt med allergin då.. men har man klarat alla andra sommrar så står man väl ut denna oxå.. tur det finns hjälp för det...=)

Annandag påsk idag.. sista påskdagen.. Har varit en väldigt lugn påskhelg för min del.. jobbade från Fredag till Igår.. DÅ firade jag påsk.. var på träffen o käkade o tog några kalla.. fortsatte sen hemma.. blev kanske lite mer firande än vad det var tänkt... men vad gör det.. är ju ledig idag.. måste ju få ha lite påsk jag oxå..=) Nästa helg är det valborgsmässoafton.. se vad det blir för buserier då... ska väl ut med en vännina då...  brukar kunna ha roligt ihop.. =)
Sen blir det lugnt till midsommar tror jag...... läääääängtar till semestern gör man,.. eller iaf jag... men är ju "några" veckor kvar.. påbörjar min semester vecka 29...

Ja..idag har jag iaf städat och gjort både grillen och altan redo för den låååååånga sommaren... Känns bra... Mycket roligt framför oss nu..=)




Ha en fortsatt trevlig annandagpåsk... ses..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0