Full fart...

Jepp.. full fart hela dan...  efter att jag klivit av mitt arbetspass imorse så for jag på bageriet o köpte nybakt bröd.. for sen till mammsen o fika gofrukost...=) Umgicks med lillsyrran en stund innan hon gick till skolan...=)

Satt hos henne några timmar innan vi begav oss till stan för lite ärenden..  diverse butiksbesök och en del klädinköp..=) 

Blev hungriga och åkte på Nipan o åt en superb lunch.. en riktigt trevlig förmiddag/dag.. en riktig mor o dotter dag.. och det behövs ibland..=)

Efter detta for jag  hem ihopp om att få lite vila.. var ganska seg o trött.. men huxflux var jag och cezar hemma hos svärmor på kaffe.. tänkte jag skulle gå en sväng i skogen då jag lixom ändå hamnade där.. men vart inge skogstur... vart en biltur istället.. till härnösand.. även där en del butiksbesök.. klädinköp... även där ett resturanbesök.. den superba middan här serverades på Big Boy... så en trevlig eftermiddag/kväll med svärmor och Jani...=)

Iaf så är jag äntligen nu hemma.. myskläder på.. och ska göra ingenting resten av kvällen...  kanske gör mig en kopp te och besöker Las Vegas o C.S.I. teamet...  



Måste verkligen rekomendera detta te.. super gott!! Och perfekt på varma sommardag.. går det att dricka som ett svalkande iste...=)


Dessa fynd gjorde jag idag iaf... kanske inte bästa bilderna... men det syns ju....=) 





Bye Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0