Ännu en punkt avklarad..

Som rubriken lyder kan jag nu bocka av ännu en ganska stor punkt på min checklista.. Bilbarnstolen... Acta Graco Logico S


Känner mig helnöjd med både barnvagnen o nu stolen.:=)

Nu är det spjälsängen som är nästa stora grej känns det som.. men den behöver jag inte riktigt skaffa än, fixar man ju snabbt från IKEA sen... sen är det kläder o så.. men har fått jätte mycket kläder av svägerskan så klarar oss bra långt på dom.:=)
Vill så så så gärna börja tvätta o vika och dona o greja och förbereda!! Snart så...  Ibland känns det som att jag vill stanna upp tiden lite... går lite för snabbt ibland...
Är iaf i vecka 33 nu... 53 dagar!! Känns som att jag nyss bara ville att dom 3 första månaderna skulle passera.. för det gick så seeeeegt!!
Och dessutom jobbar jag min sista helg nu... känns otroligt skönt att få gå hemma o njuta av sista tiden nu..och bara vila upp mig o slappna av.. men samtidigt känns det väldigt knepigt att veta att från och med Måndag morron är man ledig lite längre än 4 veckor...:=)

Börjar ju iaf kännas att man bär ryggsäck framtill nu... tungt med andningen.. kan inte gå så långa prommisar längre för då säger ryggen ifrån.. börjar bli lite små bökigt då jag ska ut o in i bilen... och denna kissnödighet... jaja..  snart är knodden här.:=)

Hej Svejs Grus & Gnejs!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja...jag längtas lika mycket som er!!!!!

2011-11-18 @ 20:44:25
Postat av: gertie

Jag längtar så att mitt tredje barnbarn ska komma:)

2011-11-19 @ 07:49:13
Postat av: Mamma till 2

Hej säljer vår spjälsäng, använd från april-dec. Med madrass täcke kudde spjälskydd. 1000kr titta blocket :) bollstabruk.

2011-12-29 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0