Glad Påsk!

Time for some updates kanske.. börjar bli mer o mer ointresserad av att blogga..  min lilla familj tar upp all tid nu.<3 MEN.. än lägger jag väl inte ner!=) Det roliga är att det händer såååå mycket i min vardag nu.. men ändå känns det svårt att veta vad man ska skriva om.. jaja vi gör väl ÄNNU ett försök att plita ner nå rader.

April är månaden och påsk har det blivit.. sommaren närmar sig, fast det kanske känns lite långt borta emellanåt med detta april väder.. snöstorm ena dagen och strålande vårväder andra dagen.. MEN sommaren kommer, jag lovar!!=)
Och så även denna jä...a allergi.. jaja bara att tugga medikamenter så ska det nog ordna sig, ringde läkaren och fick lite nya, var ju inte den klokaste som stått på två ben så tog lite tid att förklara för henne vad jag skulle ha.. man kan ju undra vart vården är på väg.. och jag tror vem som helst kan gå dit o säga att dom är läkare och få jobb nu för tiden! men men blev bra till slut iaf.=)

*PROSIT*

Tulpanerna har växt sig lite större.. massor med påskliljor har tittat fram i rabatten.. tussilagos har jag skådat.. och grillen är framtinad!! Sommaren kommer!!=)







Påskhelgen blir nog ganska lugn.. vara med familjen! Svägerskan med familj är här över påsken, ska bli kul o få umgås med dom lite.. Dom har ju inte träffat Wilmer ännu.. och Wilmer vill träffa sin faster och farbror.. och lilla kusin Emilia.:=)

Ja min älskade lilla go unge.. känner att han snart inte är så liten längre.. min lilla bebis försvinner! Växer så det förslår.. 12-e April blir han hela 3 månader!!  Var på BVC för 2 veckor sedan.. då vägde lilleman hela 5950 pannor och var 57 lång.:=)

Ska vara på ny vägning och mätning om 1 1/2 vecka igen.. ska bli intressant o se hur mycket han ökat då.. och även hans första vaccination då! Han utvecklas så mycket för varje dag.. skulle inte förvåna mig om han står upp i sängen då man vaknar nån morron..  snurrar runt flera varv i sängen sin nu.. har inte snurrat runt på mage än.. men kommer kanske snart.. napp vill han fortfarande inte ha.. men däremot har han hittat tummen nu  och jisses vad han suger på denna tumme.. tror den kommer ramla av snart.:=)

Lär sig upptäcka saker mer o mer.. bland annat har han upptäckt tv-n.. och det är ju både och med den saken... skönt att sätta han framför den en stund ibland..men han tittar ju inte nå långa stunder.. för han vill att morsan ska leka med han istället.:=) Nu några dagar har han varit väldigt mammig.. vill vara uppe i famnen hela tiden.. men han är ju sååååå mysig så gör ingenting=)

Har iaf börjat sova hela nätterna nu.. har blivit som en liten klocka.. somnar vid 21-22.. och sover sen till 06:30.. har bara behövt kliva upp nån gång och gett han snuttebamse så har han somnat om.. riktigt skönt!

<3 ÄLSKAR MIN GO UNGE<3

Om man ska fokusera lite på mig då.. inte mycket tid man lägger på sig själv nu mera.. var iaf till frissan.. Kände att jag ville göra nå nytt.. haft långt hår i 20 år nu.. var måttligt less på det! Men har alltid varit så rädd för att klippa kort.. men iaf så gav jag frissan fria händer.. och det var riktigt bra.. kort men ändå lite längd.. SUPERNÖJD!!  Oxå var jag till svärmor som fick färga det..Nytt o frächt inför sommaren här..  Inte färgat på bilderna.. men ser hur kalufsen ser ut iaf.:=)



Bjussar på lite bilder på min lilla prins <3




sussar sött efter morronmålet.










Nä... Om man ska ta o förbereda flygturen till Blåkulla kanske.. ha en härlig påsk alla!! 



















Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt! Att Wilmer sover hela nätter, ni ska vara glada!!!! Önskar det blir så med vår lillfis oxå! :)

2012-04-05 @ 14:51:20
Postat av: gertie

Härliga lille Wilmer är så lycklig över att jag äntligen blev mormor o till en sådan underbar liten grabb. Glad påsk på er med :)

2012-04-05 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0