Sunsilk

Någon som vet vart man kan få tag på denna? har letat o letat.. men finner den ej!!



Det var den påsken.. varit ganska lugnt o skönt! Har mestadels umgåtts med svägerskan med familj! Wilmer har fått mysa med sin faster, fabror och kusin Emilia.:=) Idag har dom åkt hem.. men ses igen till sommaren.. och då är det förmodligen lite mer fart på lilleman.:=)

Har inte så mycket ork att skriva nå mer just nu.. får bli ett kort inlägg idag.. är väl vädret som gör att man blir trött.. rena höstrusket idag! Men en prommis blir det iaf.. sen håller vi oss inne o bara myser..=)

Lite bilder bjussar jag på även denna gång..=)


Jag har börjat upptäcka tummen nu.. och jag behöver  inte leta den längre.. nu vet jag vart den finns.:=)


Kusin Emilia har varit o hälsat på oss i påsk.:=)




Bus..=)


Första prommisen upp till Icktjärn!

Kommentarer
Postat av: J

2012-04-10 @ 09:19:35
Postat av: Jenny

Fina bilder! :)

2012-04-10 @ 09:20:17
Postat av: gertie

Vad sött med tummen<3

2012-04-10 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0