39+6 Och Lugnt På Sjön...

Ja.. Jag fick ju iaf behålla min födelsedag ifred..=)

hade en lugn o skön dag.. var bara hemma! Orkar inte riktigt med några stora kalas just nu.. blir nog kalas så det räcker o blir över sen ändå.:=)
10-onde Januari 2012!! Dagen har kommit då pyret är beräknad att kika ut.. men som rubriken lyder: lugnt på sjön... än så länge iaf.:=)

Har varit väldigt mycket rörelse på den lilla/e nu senaste veckan på kvällarna.. stora rörelser.. och KRAFTIGA sparkar! Inte så skönt då den lilla busen lägger in en rejäl kick på revbenen... då hoppar man till själv ganska bra.. men bra att den är livlig oxå.. då är det som det ska vara.:=)
Har iaf fixat med allt det sista nu inför ankomsten.. bara att parkera bilbarnstolen i bilen oxå.. så den är på plats!
Känns som att det är många som går som på nålar nu... och väntar! Alla andra är mer nervös o spänd än vad man själv är..:=)

Jaja det är bara o fortsätta vänta.. lill knodden komma då den känner för det.. längtar sååååå efter dig.. <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja jag minns själv när jag hade Alva i magen, jädrans vad sparkarna mot revbenen kändes...Men den som väntar på nå gott!!! :)

2012-01-10 @ 15:14:39
Postat av: gertie

Jag längtar oxå till den lille kommer ska bli så roligt:)

2012-01-17 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0