Ja.. det är bara o vänta o vänta.... o vänta...

BF+3 idag då.. och fortfarande lugnt på sjön!  Visst skulle jag kunna ut o promenera lite raskt.. storstäda... putsa fönster.. och andra tips i tricks som finns för att sätta igång det hela.. men då jag inte känner mig nå besvärad av något så känns det onödigt att forcera fram det hela.. Den tittar nog ut snart ändå.:=)

Och många fler som går o väntar oxå.. telefonen går varm här på dagarna.. har du känt nått? Har slutat räkna nu hur många gånger jag hört den frågan.:=)

Ska iaf vara på kontroll nästa vecka om inte pyret tittat ut tills dess.. så får vi se vad det visar!

Jaja... vi fortsätter vänta!:=) Nu är det Fredag iaf... och Fredagsmys!!:=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0