Sommar.... eller?

Nu är det riktigt länge sen jag uppdaterade.. borde ju ha något att skriva om! Massor säkert.. men orka.. NÄ!

Sommar är det ju iaf... eller..? Har nog inte varit med om en så usel sommar som i år.. vädermässigt iaf! Inte många dagar det varit varmt o fint.. får hoppas det kommer lite värme o sol snart... Augusti ska ju bli fin sägs det! Håller tummarna.. STENHÅRT!!  Får jag en fin sommarmånad innan jag börjar jobba igen... har tänkt starta upp i September..
Känns  helt okej.. .. och Wilmer kommer nog ha det så mysigt hemma med pappa då.. och säkert mycket bus..=)

Lilleman ja.. blir 6 månader på Fredag!!  Har sagt det förut och säger det igen.. VART tar tiden vägen!?? Går sååå fort!! Kan inte skriva allt som händer med han.. för det är SÅ mycket HELA tiden! Och jag är så lycklig över min lilla familj... Vad vore jag utan er <3 <3 <3

Jaa det får räcka.. bjussar på lite bilder iaf..=)


Wilmer och Jag... Olle och Sandra!

I måndags var jag o Wilmer och hälsade på hos dom bästa! Lille Olle med familj.. Han och Wilmer vart bästisar direkt..  Annars får dom med mammorna att göra..=) Han är så fiiin eran Olle..=)

Sen i Torsdags var jag dit utan wilmer och hade den bästa kvällen jag haft  på lääääänge!! Bubblade o surra.. och hittade på ett o annat små hyss.......=)

Älskar dig sååå mycket hjärtat!! <3

Beeeeeestisarna..=)

Wilmer fick sin allra första husvagnstur förra helgen.. och det diggade han!=)




Har ju tusen miljarder bilder på denna underbara sötnos.. men nu får det räcka..=)

Ja håll tummarna att det kommer lite sommar nu!!

Hej Svejs Grus & Gnejs!






















Kommentarer
Postat av: gertie

Sådana små sötisar önskar att jag hade kunnat träffa lille Wilmer oftare så länge som jag väntade på att bli mormor :)

2012-07-15 @ 00:19:45
Postat av: Sandra

Saknar Er redan!!!!

2012-07-15 @ 01:27:15
URL: http://Missnuclear.wordpres.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0