Knakar!

Lill skrutt växer så det knakar... var på nytt besök på BVC idag för vägning o mätning..lilleman väger nu 7090 G och är 63 cm lång!! och blir 4 månader nu på Söndag.:=) Min bebis växer ifrån mig känns det som...Att man kan älska någon så mycket!! <3 <3 <3  

Han följer sin kurva som han ska iaf.. och utvecklas som han ska! Varit lite orolig ett tag att han fått nå allergi.. haft så rödflammig/prickig och väldigt torr hud ett tag... är ju själv allergiker... så var rädd att han fått pollenallergi eller pälsdjursallergi.. hade inte varit roligt!! Har smörjt in han med alla sorters salvor.. men ingen som hjälpt direkt!

Nu fick jag iaf rådet att först o främst köpa en salva som heter Miniderm och smörja han med den 2 gånger om dagen.. smörjde in han direkt då vi kom hem och den har redan hjälpt!!=) Så skönt.. hemskt o se hans hud så torr.. kan inte vara skönt för han heller! Stackarn! men nu så kanske det blir ordning på det... och skulle ju vara så underbart om det inte är nå allergi..=) köpte även ett nytt tvättmedel.. Neutral heter det.. har ju använt parfymfritt men där är ju kemikalier i det ändå.. nu har jag ett tvättmedel som är HELT fritt från allt sånt..

Äter mer o mer banan nu.. har även börjat ge han lite päronpuré.. och han  tycker det är såååå gott.. blir riktigt förbaskad då det är slut.

Lite bilder på mitt gull med hull bjussar jag på såklart!=)


dax att göra sig lite kaffe!

Cooling i solbrillor..

Tittut!! Kommit på att man kan ju lyfta på spjälskyddet.. då ser man ut...=)

Glad lillskrutt..=)


Mitt nya Lördagsgotta! Dom är underbart goda!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0