Nöjd!

Som rubriken lyder så är jag MYCKET nöjd med nya nallen...  Lite svårt att komma ihåg nya nummret bara.. bytte ju operatör så vart nytt efter mååååånga år med det andra! Men nu börjar det väl sitta.. Är det någon som vill ha det nya nummret som inte fått det så hör av er till mig här eller skriv till mig på fb.. så fixar vi det!

Sommaren har kommit med buller o bång... ja just nu är det lite kallt igen.. men var ju hiskeligt varmt här några dagar.. sköööönt! Men polleneländet satte ju oxå igång med en explosion.. riktigt jäkligt i år med allergin... fick lov att ringa till VC och fixa med annorlunda dos på min medicin.,,. för det jag tog räckte inte på långa vägar!! Huga.. funderar på att börja prata med nån om att vaccinera bort dyngan.. orkar inte med det här eländet mer nu! Men nu mår jag bra iaf.. men får ju stoppa i mig lite av varje.. varje dag!
Men som sagt tog sommaren lite paus nu igen.. men är nog bra det oxå så den inte gör slut sig på en gång! Vill ju ha lite sommar kvar..=)

Jag o lillskrutt var på nytt besök på BVC idag.. hon ville kolla hur huden blivit på han, och den har ju blivit kanonfin sen jag började andvända Miniderm salvan.. skönt! Tydligen så han iaf väldigt känslig hud..precis som mig! Så det är bara att smörja på.. skönt att det inte var några allergier iaf.=)

Gjorde även en vägning och mätning idag.. och nu står vågen på 7390 Pannor och 64,5 Lång!!=) Och han har nu hunnit bli 4 1/2 månad!! S¨å svårt att skriva om allt som händer nu för det är såååå mycket.. kameran ligger framme hela dagarna oxå! Igår såg jag iaf att han började sträcka sig efter saker i babygymmet... han har fått syn på sin nya leksak: FÖTTERNA!=)  Vänder sig från mage till rygg utan problem.. men från rygg till mage är lite besvärligt än.. rackarns armen blir ivägen..=) pratar och skrattar hela dagarna... ja.. och mycket mycket MYCKET mer.. ÄLSKAR HAN SÅÅÅÅÅ!!!! Vad vore jag utan han! <3 <3 <3

Har ju fortsatt ge han lite smakportioner.. fått smaka på banan, blåbär.. morotspuré och det är så gott så gott tycker han..=) Räcker han ser vad jag tar fram så håller han på att krypa ur babysittern..=)

Riktiga solbrillor har han fått nu oxå... importerade hela vägen från Finland.. dom jag hade var det bågar på.. dessa är med band hela vägen runt.. mycket bättre!!=) Och han är ju bara såååå cool i dom!!

Och helgen som var körde vi fram husvagnen o gjorde den klar för säsongen.. testade även förtältet! Var ju inga bekymmer att sätta upp det! Och alla pinnar fanns..=)

Lite bilder då som vanligt..=)

Hej Svejs Grus & Gnejs!

har inge bild då han har dom på sig ännu.. men kommer nog!=)



detta är skoj tycker han....=)    och här kommer man fram!..


Husvagn o förtält.. lite snett och inte spänt.. men satte mest bara upp det för att prova och att se så allt var helt o fanns!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0